تلفن تماس:

آدرس کلینیک:

پاسداران، گلستان پنجم، شماره 203، طبقه سوم

تزریق چربی به گونه چگونه انجام می شود؟

پیوند چربی صورت یک روش جراحی جوانسازی است که در آن لیپوساکشن روی بخشی از بدن شما با بافت چربی موجود انجام می شود. سپس چربی جمع‌آوری‌شده پردازش می‌شود و در سرنگ‌های کوچک برای انتقال به گونه ها که نیاز به تکمیل حجم دارند، قرار می‌گیرد. گونه ها نقش بسیار مهمی در تعیین زیبایی شناسی و تقارن چهره هر فرد و همچنین پهنای لبخند و حتی شکل چشمان ما دارند. به همین دلیل، تغییرات ظریف در شکل گونشه ها از طریق تزریق چربی به گونه می تواند به طور قابل توجهی ظاهر کل صورت ما را بهبود بخشد!

بزرگ کردن گونه معمولاً به یک یا چند مورد از دلایل زیر انجام می شود:

  • برای مشخص کردن و کانتور کردن صورت
  • برای اصلاح عدم تقارن های قبلی صورت، در نتیجه ایجاد نمایه ای متعادل تر
  • برای جوانسازی صورت به عنوان یک اقدام متقابل برای علائم قابل مشاهده پیری صورت که گونه ها را به سمت پایین می کشد و اغلب ظاهر چشم های توخالی و خسته و خطوط و چین های برجسته در اطراف دهان ایجاد می کند.
توضیحات کامل در مورد تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن

به منظور حصول اطمینان از دستیابی به بهترین نتایج ممکن برای این که بدانید تزریق چربی به گونه بهتر است یا تزریق ژل ؟ هر کدام از روش های انتخابی شما باید توسط یک جراح با تجربه، انجام شود که ظرافت و دقت بالایی به جزئیات دارد و درک درستی از نحوه ایجاد تغییرات ظریف دارد که مکمل صورت شما هستند.

تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟

مزایای تزریق ژل که معمولا پرکننده های دارای اسید هیالورونیک است، شامل موارد زیر است. ژل گونه که اغلب پرکننده‌های اسید هیالورونیک، هستند سابقه بسیار خوبی از نظر ایمنی بیمار دارند. علاوه بر این، این پرکننده ها می توانند نتایج نرم و بسیار طبیعی ایجاد کنند. یک درمان معمولی فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد و می تواند در مدت زمان کوتاهی در مطب انجام شود. اگرچه کبودی و تورم هنوز امکان پذیر است، اما زمان نقاهت در مقایسه با تزریق چربی بسیار کاهش یافته است و اغلب هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد! هزینه های کوتاه مدت بسیار کمتر از پیوند چربی است. تزریق اسید هیالورونیک برگشت پذیر است. آنها را می توان خیلی سریع و ایمن با یک تزریق ساده یک ماده دیگر حل کرد. البته معایب پرکننده های اسید هیالورونیک شامل موارد زیر است:

  • خطر کوچکی برای تجربه یک واکنش آلرژیک وجود دارد که در هنگام استفاده از چربی بدن شما وجود ندارد.
  • همه پرکننده ها موقتی هستند و در طول زمان نیاز به نگهداری مداوم دارند.
  • هزینه های بلند مدت پرکننده ها می تواند بسیار زیاد باشد.

حالا تصمیم با شما است که انتخاب کنید که تزریق چربی به گونه بهتر است یا تزریق ژل؟

مقایسه تزریق چربی به گونه و تزریق ژل

از آنجایی که در تزریق چربی به جای ژل ساخته شده مصنوعی، از سلول های چربی زنده بدن خود استفاده می شود، مواد تزریق شده در چربی موجود در ناحیه درمان برای نتایج طبیعی و ماندگار ادغام می شوند. یک امتیاز اضافی وجود دارد: ناحیه ای که چربی از آن برداشت می شود می تواند لاغرتر و بهتر به نظر برسد. این عوامل، همراه با هزینه های طولانی مدت کمتر و استفاده از مواد بیولوژیک، اغلب پیوند چربی را به انتخاب بهتری برای نتایج طبیعی و ماندگار تبدیل می کند. پس انتخاب این که تزریق چربی به گونه بهتر است یا تزریق ژل را آسان تر می کند.

امتیاز دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.